Mijn feestje

13 november 2010 § 1 reactie

Ik zag laatst een foto van een feestje.

Zo een feestje waar ik dolgraag zou bij zijn geweest, met kleur en sfeer en lachende gezichten. Weliswaar in Amerika en bij onbekende mensen, dus dat maakt de kans op een uitnodiging in de toekomst net iets kleiner. En toen vond ik foto’s van het ideale feestje. Althans, het ideale feestje van een meisje dat net als mij in februari verjaart. Zij wou de kou ruilen voor de warmte van een zomerfeest. Dat hoeft niet zo voor mij. Ik geef gewoon 2 feestjes. Beiden buiten.

Dus na wat zoeken in de virtuele boeken vond ik wat ik zelf wou. Als je me ooit verrassen wilt, dan weet je alvast hoe het er uit moet zien.

Mijn verjaardag in de winter. Bestel een hoop sneeuw, trek je winterbotten aan en zet een muts op. Ik zorg voor dekentjes en den drank koelen we gewoon buiten.

Mijn verjaardag in de zomer. Veel licht en groen. Vergeet de liveband niet. Ik draag met zekerheid een kleed met bloemen.

Oja en op de valreep: er mag ook altijd een caravan bij, winter én zomer!

Dat wordt me weer een feest! Je bent alvast uitgenodigd.

Getagd: , , , , , ,

§ Een Reactie op Mijn feestje

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Mijn feestje voor Veetje.

Meta

