Tjiek tjak, vollen bak!

13 oktober 2010 § Een reactie plaatsen

Deze middag is het zo ver: mijn allereerste naailes.

En niet van de minste… de beste! Want na lang zoeken en denken en wikken en wegen en te laat zijn met inschrijvingen voor scholen die avondlessen geven in de kunst der stieken, werd alles me plots duidelijk. Ik was een rund dat ik het niet eerder inzag… De grootste en liefste professional die ik ken, heeft nog iets te maken met mijn ontstaan: de meme is naaister van beroep!

Zij zoomde wat af in haar leven, liet kilometers stiekdraad door haar Singer Slinger Naai- machine glijden en hing menig dorpsgenoot rok, schort en trouwjurk om het lijf. Wat een vondst en wat een gave! Dus toen de meme zondag aan de deur stond, werd mijn vraag snel beklonken met een “natuurlijk meiske, met veel plezier”, wat resulteert in onze eerste stiekdate deze middag.

Hopelijk zit talent in de familie!

Getagd: , , , , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Tjiek tjak, vollen bak! voor Veetje.

Meta

