Ontwerpduo

2 september 2010 § Een reactie plaatsen

Auwkes! Zoveel mooie dingen dat ik niet weet wat eerst te tonen. Dus maakte ik een selectie van enkele genialiteiten en dan nog kon ik niet kiezen… Alles verdient een plekje op een pied-de-stal! Ontwerpduo… wát een aanrader!

Knikkertafel voor grote kinderen.

Een variatie op zitten, wiegen, slapen en schommelen zoals deze stoel.

De geweldige poefjes die ik al in dit moodboard gebruikte! Toen stond er niet bij waar ze vandaan kwamen, maar ik heb ze eindelijk gevonden, né!

Alles is leuker met twee, ook voor vogels.

Kast voor spulletjes en prulletjes.

Je moét gewoon eens gaan kijken!

Getagd: , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ontwerpduo voor Veetje.

Meta

