The boys room

23 augustus 2010 § 3 reacties

Hoewel ik altijd zo goed mogelijk probeer door te verwijzen naar de maker van al het moois dat je hier vindt, moet ik nu toch even passen.

Voor Veetje hier dingen ging delen stond alles in mapjes op haar computer. Als inspiratie. Als ideetje voor een knutselles. Als troost om naar te kijken als er iets heel lelijks passeerde. Maar dat is dus voorbije tijd. Nu is alles netjes gelabeld en in categoriën gegoten. Straf voor iemand die geen belastingsbrief kan invullen en walst door een wanorde van losse bladen.

Behalve nu dan. Deze dingen vind ik mooi, maar hebben geen naam. Dat deed ik toen nog niet. Dus als je het ooit tegenkomt, op het net of ergens anders: het is niet van mij, maar zeg maar dat ik het heel mooi vind. Ideetje voor de jongenskamer, omwille van verschillende dingen. Soms om de kleur, soms om de autootjes of om een leuke kast.

Toffe autootjes

Mooie kleur en bedovertrek!

Kleurrijke doe-het-zelf kast

Plankje voor hebbedingen

Grappige wandstickers

Getagd: , , , , ,

§ 3 Reacties op The boys room

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu The boys room voor Veetje.

Meta

