Hoe meer zielen, hoe meer vreugd…

17 augustus 2010 § 5 reacties

Mijn kaken gloeien. Rood en blij, zo blinken zij. Van trots en vreugde, van verwondering en in ’t bijzondering door de warmte van de reacties. Waar ik gisteren vrolijk werd van een stijging over de honderd zoekende bezoekers die binnensprongen op mijn plek – webstek – in het www, is een drievoud van dat aantal vandaag zijn voeten komen vegen alvorens zij de deur doorgingen.

Maar dat is nog niet alles. Toen ik, naar aloude trouwe gewoonte, even bij Mme Zsazsa passeerde, viel mijn babbelmond verstomd tegen de grond. Zij, die zo schoon beschrijven kan en kleedjes maakt waarvoor ik krimpen zou tot de gewenste grootte, zij had mij als inspiratiebron gekozen! Wat een eer en wat een wonder, want bovenal en in ’t bijzonder stond ik vernoemd in haar minilijst van drie.

Oprechte dank Mme Zsazsa.  Zoiets maakt een mens gelukkig.

 

Getagd: ,

§ 5 Reacties op Hoe meer zielen, hoe meer vreugd…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Hoe meer zielen, hoe meer vreugd… voor Veetje.

Meta

