Glas

16 augustus 2010 § Een reactie plaatsen

Het was bijna helemaal aan me voorbijgegaan, maar er is reden tot toosten: de kaap van 100 bezoekers op een dag is vlotjes gehaald!

Dat is voor sommigen misschien niet veel, maar voor mij al heel wat! Aan alle 126, om correct te zijn, bedankt en altijd welkom! Het deed me er aan denken, dat ik ooit deze mooie glazen zag in Reims, met afbeeldingen op van de hand van Gustav Klimt. Je vindt ze ook op het net, maar dit is wat ik toen zelf zag.

Omdat mooie momenten mooie glazen verdienen! Santé!!

Getagd: , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Glas voor Veetje.

Meta

