Feest & orde

18 juli 2010 § Een reactie plaatsen

Wat beter te doen na een hele nacht feesten dan een hele dag rusten en hangen? Zonder gêne geniet ik van de lege zondag die langzaamaan voorbij kruipt. De eerste nacht Gentse Feesten zit er op. Het was mooi en plezant zoals het hoort. En nu is het wat zoeken naar orde in mijn hoofd. Begrijp me niet verkeerd, mijn lijf en leden zijn tot nog toe altijd katerloos geweest en mijn hoofd is niet van hout en doet dus ook nooit pijn de volgende ochtend. Ik bedoel, dat in de loomheid van de dag, mijn hoofd toch naar structuur zoekt. Maar omdat we te moe zijn om echt orde op zaken te stellen in huis, zoek ik op het net naar mooie opbergdingen die ik later in den bureau zou zetten, fictief of wie weet ooit nog voor echt.

Kay+Stemmer

Op LivingEtc vond ik deze foto.

Na een beetje doorsurfen vond ik het rekje hier, en na wat Googlen ontdekte ik de mooie website van de ontwerpers Sarah Key en Andrea Stemmer.

Meubels met een originele vormgeving, een knipoog naar de jaren 50 en hier en daar grappige details. Mooi!

LivingEtc

Een oude kast als deze zou zeker niet misstaan met alle vleesetende planten op die nu in de veranda broeien en groeien. De ecologische vliegenmeppers van Meneer Veetjes.

Steigerhout, wrak hout, oud hout, … als het hout heeft afgezien, dan is het altijd mooi. Zo ook dit bureau. Eenvoudig maar knap ontwerp, gezien op Steigerhouten meubels.

Vt Wonen

Zo eenvoudig én zo handig. Een kast op de tafel, met vakken en luiken, geeft je bureau al de opbergmogelijkheden die je nodig hebt.

Voorlopig is dit al genoeg orde voor 1 dag. Ik ga ongegeneerd op rust nu.

Getagd: , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Feest & orde voor Veetje.

Meta

